Parkovací systém 4 senzorový - LED displej

Parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem.
 
Technické parametry
• průměr čidel je 22 mm
• napájecí napětí: 10,5 V ~ 15V (12V nominální)
• proudový odběr: 200 mA max
• pracovní teplota: -30 ° C ~ 70 ° C
• pro detekci překážek: od 250 (max.) cm od nárazníku (po pr. 40 mm)
• systém je aktivován při zařazení zpátečky
• senzory jsou vybaveny rozebíratelným vodotěsným spojem
• signalizace probíhá akusticky v pěti úrovních a opticky na kombinovaném displeji barevnými LED a číselným zobrazením vzdálenosti
• systém rozlišuje překážky zvlášť na levé a pravé straně
• délka vodiče LCD displeje: 7m
 
Upozornění
Senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů.
Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi.

Cena: 1 002 Kč /ks
Cena bez DPH: 828,1 Kč
Dostupnost:
1-5 dní
Značka:
Stualarm
Katalogové číslo:
 ps4led3 

Informace o produktu

Parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem.

 

Technické parametry

• průměr čidel je 22 mm

napájecí napětí: 10,5 V ~ 15V (12V nominální)

proudový odběr: 200 mA max

pracovní teplota: -30 ° C ~ 70 ° C

• pro detekci překážek: od 250 (max.) cm od nárazníku (po pr. 40 mm)

• systém je aktivován při zařazení zpátečky

• senzory jsou vybaveny rozebíratelným vodotěsným spojem

• signalizace probíhá akusticky v pěti úrovních a opticky na kombinovaném displeji barevnými LED a číselným zobrazením vzdálenosti

• systém rozlišuje překážky zvlášť na levé a pravé straně

• délka vodiče LCD displeje: 7m

 

Upozornění

Senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů.

Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi.

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti. Více informací

Zprostředkovávají základní funkčnost stránky, web bez nich nemůže fungovat.

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.